Speelplaatsplan gestart!

Het afgelopen  schooljaar heeft het Speelplaatsplan, vanwege Corona, zo goed als stil gelegen. ….Maar afgelopen zaterdag werd dan toch het startsein gegeven!

Als eerste actie, van de Kinderraad kids, om het Speelplaatsplan te realiseren, gebeurde onder begeleiding van het project “ikgroenhet”.  Een buurtplant project van de gemeente Landgraaf.

Het ziet er meteen een stuk groener uit op het plein, nu de plantenbakken gevuld zijn en de chill-hills zijn aangelegd. De chill-hills moeten natuurlijk nog even tijd krijgen om “te wortelen”, voordat ze in gebruik kunnen worden genomen.

Na de zomervakantie zal de nieuwe directeur, samen met de Kinderraad kids, verder gaan met het concretiseren van het Speelplaatsplan.