Overblijven

school

Overblijven

Tijdens de lunchpauze blijven de meeste kinderen van groep 1 t/m 8 op school. Onder het toezicht van overblijfouders lunchen kinderen samen in de klas. Na afloop van de lunch volgt volgens rooster buiten of binnen een spelmoment, uiteraard onder het toeziend oog van overblijfouders en een leerkracht.

Overblijfregeling

Om het overblijven op school mogelijk te maken, is er een overblijfregeling. Op jaarbasis kost het overblijven € 50,- voor leerlingen uit groep 1 t/m 4 en € 60,- voor leerlingen uit groep 5 t/m 8.

Indien de kinderen niet elke dag overblijven, kan er met muntjes worden betaald. Eén muntje kost €0,50 en is verkrijgbaar bij de administratie.

Speur naar handige documenten

Ontdek OBS De Speurneus