Bovenbouw

OBS De Speurneus heeft een onder-, midden-, en bovenbouw, waar kinderen tijdens hun gehele basisschoolperiode leren te leren en talenten ontwikkelen.

kinderen spelen

Bovenbouw

De groepen 6, 7 en 8 vormen samen de bovenbouw van OBS De Speurneus. We zijn graag bezig met het maken én presenteren van onze werkstukken. Zo ontwikkelen we individueel en in groepjes de vaardigheden plannen, memoriseren en presenteren. Samen met onze leraren werken we tijdens de lessen in kleine stappen toe naar de grote eindtoets in groep 8. Dit doen we allemaal in ons eigen tempo en via onze eigen leerroute. Ook leren we hoe we op de juiste en veilige manier kunnen deelnemen aan het verkeer door mee te doen aan het verkeersexamen.

Speur naar handige documenten

Ontdek OBS De Speurneus