Burgemeestersontbijt groep 7

Het ontbijt op het gemeentehuis was een succes. Helaas was de burgemeester zelf ziek en werd deze vervangen door de wethouder van onderwijs en volksgezondheid Alex Schiffelers. Na een korte uitleg dat het ontbijt erg belangrijk is, omdat je hersenen een spier zijn die gevoed moeten worden, net als de motor van een auto benzine nodig heeft, konden de kinderen genieten van een heerlijk ontbijt.

Er was allerlei gezond beleg. Bakker Weijers verzorgde de heerlijke broodjes en krentenbollen. Veel kinderen hebben hun buikje dan ook goed rond gegeten. Op school heb ik voor ieder kind nog een kleurplaat. Deze kunnen ze inleveren bij bakker Weijers op de Groenstraat. Er is een lekkere prijs te winnen.

Binnenkort komt de burgemeester nog op werkbezoek op onze school. Dan komt hij vast nog wel even bij ons in de klas. Het was een geslaagde dag.