Middenbouw

OBS De Speurneus heeft een onder-, midden-, en bovenbouw, waar kinderen tijdens hun gehele basisschoolperiode leren te leren en talenten ontwikkelen.

kinderen leren

Middenbouw

De middenbouw bestaat uit de groepen 3, 4 en 5. In de centrale middenbouwhal, etaleren we in de kijkkasten de werkstukken waar we trots op zijn, denk aan een boekbespreking of knutselwerken. Aan de prikbordstroken is nog meer aandacht voor het werk van onze leerlingen. Op deze manier kunnen alle ouders ook zien welke thema’s we behandelen tijdens de lessen. Ook wordt de middenbouwhal gebruikt als leesplein. Om de leesbetrokkenheid en leesbevordering te stimuleren, werken alle middenbouwgroepen met boekbesprekingen.

Speur naar handige documenten

Ontdek OBS De Speurneus